loading...

astor

بازدید : 0
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 زمان : 10:19

پارک جنگلی الچالق تالش

در ضلع شرقی ییلاق سوباتان پارک جنگلی الچاق قرار دارد، این پارک جنگلی دارای درختچه های آلوچه ، سیب کال، قره گیله می باشد و بوته هایی کم ارتفاع و پرپشت و درختچه ها، چمنزار سبز و وسیع از مناظر دیدنی در این پارک جنگلی می باشد.

دشت های شقایق تالش

از دیگر جاهای دیدنی تالش دشت های شقایق ها می باشد، این دشت زیبا از دیدنی ترین متاظر طبیعی در تالش و در نزدیکی ییلاق سوباتان می باشد که دارای آب و هوای بی نظیر می باشد.

آبشار ورزان تالش

آبشار ورزان از دیدنی ترین جاذبه های تالش در در 4 کیلومتری غرب ییلاق سوباتان می باشد، این آبشار از رودخانه لیسار سرچشمه می گیرد.بلیط هواپیما تهران مشهد را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

سوغات محلی ییلاق سوباتان تالش

اگر اهل خرید هستید می توانید در ییلاق سوباتان سوغاتی هایی را تهیه نمایید، از جذاب ترین سوغات این ییلاق می توان به سوغاتی هایی نظیر لباس پشمی، گلیم، نان محلی، پنیر و کره محلی، گیاهان دارویی مانند گلپر، بومادران، پونه و گزنه اشاره کرد.

بازدید : 4
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403 زمان : 17:35

بوتیک هتل های ایران

بوتیک هتل یکی از جدیدترین واژه ها در صنعت گردشگری ایران است، بوتیک هتل همان هتل هست ولی کوچکتر و لوکس تر ازهتل های دیگر که دارای معماری خاص و منحصربفرد و امکاناتی بی نظیر می باشند. در این مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی بوتیک هتل و امکانات این مدل هتل ها و تفاوت آن با دیگر هتل ها بپردازد، آس چارتر به شما این امکان را می دهد ال با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری تهران کرمانشاه خود را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

معرفی و تاریخچه بوتیک هتل

بوتیک هتل توسط هتل دار افسانه ‌ای یان شریگر و شریک تجاری اش بنام استیو روبل این اصطلاح را ابداع شد. بوتیک هتل برای اولین بار در سال ۱۹۸۴ در شهر نیویورک بنام هتل مورگانز تاسیس گشت، احداث هتل مورگانز در نیویورک صنعت هتل داری را در جهان تغییر داد. بعد از این موفقیت در احداث این هتل آنها دو هتل دیگر رویالتون هتل و پارامونت هتل را نیز افتتاح کردند، طراحی این بوتیک هتل ها توسط طراح معروف آمریکایی فیلیپ استارک انجام شده است. در این طراحی لابی نیز یکی از مجموعه های جدیدی بود که به هتل ها اضافه شد، مکانی که مهمانان هتل برای دورهم جمع شدن از آن استفاده می کردند. همچنین هتل های لاکچری دلانو در میامیو موندریان هتل در وست هالیوود و هتل هادسون در نیویورک و هتل کلیف و در لندن با هتل سنت مارتینز لین و هتل ساندرسون در سانفرانسیسکو نیز توسط فیلیپ استارک طراحی و ساخته شدند. این بوتیک ها از اوایل دهه هشتاد در آمریکا و انگلستان رایج شدند و در صنعت گردشگری طرفداران خاص و زیادی را به خود جلب کرد.

واژه بوتیک هتل

بوتیک هتل یک واژه فرانسوی و طبق فرهنگ لغت انگلیسی به معنای هتلی کوچک و شیک می باشد، واژه بوتیک به فروشگاه های کوچکی گفته می شد که در آن کالاهای خاص و منحصربفردی را عرضه می کردند، تا اینکه از این واژه برای هتل داری استفاده شد، که اقامتگاه های کوچک با فضایی لوکس و بی نظیر احداث شد.

بازدید : 0
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403 زمان : 13:53

رستوران های قطر

یکی از کشورهای پیشرفته و مدرن در حوزه ی خلیج فارس کشور زیبای قطر می باشد، کشوری با مدرن ترین امکانات که یکی از توریستی ترین جاذبه های گردشگری در دنیا شناخته شده است، این کشور کوچک حدود 11437 کیلومتر مربع مساحت دارد و یکی از ثروتمندترین کشورها در خاورمیانه محسوب می شود. دوحه پایتخت این کشور است، این کشور در شرق عربستان قرار دارد و با کشورهای بحرین، امارات و ایران نیز مرز آبی دارد. قطر کشوری توریستی که دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد، در کنار امکانات فوق العاده لاکچری که می توانید در سفر به این کشور براحتی به تفریح و گردش بپردازید. در این مقاله آس چارتر به معرفی رستوران های قطر می پردازد تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما خارجی ارزان چارتر مشهد دوحه را از این سامانه به راحتی دریافت نمایید.

معرفی رستوران های قطر

یکی از تفریحات گردشگری در کشورهای دیگر رستوران گردی می باشد، که امروزه به یک صنعت نیز تبدیل شده است، کشور قطر نیز از کشورهای توسعه یافته و پیشرفته ای است که بخاطر وجود گردشگران و توریست های بسیار زیاد دارای رستوران های شیک و لاکچری بسیار زیادی می باشد، انواع رستوران های عربی، ایرانی، آمریکایی، چینی، ایتالیایی، هندی، یونانی و ... در این کشور وجود دارد که توریست ها و گردشگران می توانند غذاهای متنوع و خوشمزه و غذاهای محلی و منطقه ای و متناسب با ذائقه خود را در این کشور به راحتی تهیه و نوش جان کنند در ادامه به معرفی این رستوران ها می پردازیم.

بازدید : 0
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403 زمان : 10:06

همه چیز در مورد سفر با هواپیما در هوای بارانی و برفی

سفر رفتن یکی از جذاب ترین و آرامش بخش ترین حس هایی است که می توانید آن را تجربه کنید، گاهی اینقدر به سفر کردن علاقه دارید که هر موقع از سال که اراده کنید به مسافرت می روید، به فصل ها و هوای گرم و سر اعتنایی ندارید فقط دوست دارید به گردشگری و تفریح بپردازید بیشتر توریست ها و گردشگران در هرزمان و هر فصل به گردش و سفر می پردازند، اما بیشتر مردم ترجیح می دهند که در فصل تابستان و بهار به سفر بروند، در این مقاله می خواهیم اطلاعاتی برای سفر رفتن در هوای بارانی و برفی را در اختیار شما قرار دهیم، با ما همراه باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده قیمت بلیط چارتر ارزان هواپیما در شهر مشهد می باشد.

پرواز در هوای بارانی و برفی

روزهای برفی وبارانی یکی از زیباترین و شادترین روزهایی است که برای سفر بسیار جذاب وخاطره انگیز است، اما برای سفر در این روزها باید به نکات زیادی نوجه داشته باشید و آنها را رعایت کنید تا بتوانید سفری با آرامش و بدون دغدغه ای داشته باشید. سفر در هوای بارانی و برفی نیاز به یک برنام ریزی دقیق و خوب دارد، اینکه در ابتدا با چه وسیله ای می خواهید به سفر بروید، مقصدهایی که می خواهید در آنجا توقف داشته باشید را مشخص کنید، لوازم و وسایل مورد نیازی که باید به همراه داشته باشید، هزینه و بودجه ای مورد نیاز از مواردی است که باید به آن توجه کافی داشته باشید که در سفر به مشکلی برنخورید.

بازدید : 0
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 11:01

سوغات قطر

قطر کشوری در جنوب غربی قارهٔ آسیا و در شرق شبه‌جزیره عربستان و در بخش جنوبی خلیج فارس واقع شده ‌است، قطر یک شبه جزیره است که اطراف آن با آب های خلیج فارس محاصره شده است، قطر علاوه بر جاذبه ها و دیدنی های بسیار زیادی که دارد، بازارا های مختلف و معروفی نیز دارد، که بهترین مکان‌ برای تهیه سوغات در این شهر است. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما ارزان در مشهد می باشد.

معرفی سوغات قطر

امروزه یکی از بخش های جذاب برای هر مسافری خرید است، وجود جاذبه ها و گردشگران و مسافران زیادی که هرساله به این کشور سفر می کنند باعث شده که مراکز خرید لوکس و شیک از برندهای مختلف جهانی با انواع سوغات و کالاهای مختلف و متنوع در اختیارتان قرار بگیرد. درادامه به معرفی سوغات محبوب و معروف قطر می پردازیم، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

قلیان های قطر

اگ شما طرفدار قلیان های رنگی و زیبا هستید می توانید زیباترین قلیان ها را از بازارهای قطر تهیه نمایید. قلیان رنگی یکی از بهترین صنایع دستی و سوغات قطر به‌حساب می ‌آید. انواع قلیان‌های رنگی تزیینی و مصرفی در بازارهای قطر زیاد به چشم می‌ خورند. ساختار این قلیان ها در قطربا سایر کشورها متفاوت است، قلیان‌های قطری از برنج و چوب می باشد و با هنر مرصع کاری و یا اشکالی از فرهنگ و هنر اقوام عرب روی آن تزئین شده است،

معمولا قلیون های قطری تنگ های کشیده تر و بدنه های بلند تری دارند. قلیان‌های زینتی دستساز کمی گرانتر از قلیان های معمولی هستند، قلیان های قطری به قدری زیبا و جذاب است که می توانید آنها را بعنوان وسیله ای زینتی در دکور منزل تان قرار دهید.

بازدید : 0
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 11:24

معماری امام زاده صالح تهران

معماری امام زاده صالح ترکیبی از معماری سنتی و باستانی است، مساحت این زیارتگاه حدود ۳۰۰۰ مترمربع است و که یکی از بزرگ‌ ترین امامزاده‌های داخل ایران محسوب می ‌شود. فضای امامزاده به بخش‌های مختلفی تقسیم شده است که برخی از آن‌ها قدیمی‌اند و برخی دیگر در دوران پس از انقلاب ساخته شده ‌است. امامزاده صالح تهران دارای سه ورودی است. دو تا از این درها به بازار تجریش و در دیگر به ترمینال شهری ختم می شود. قسمت صحن شمالی مسجدی به مساحت 100 متر مربع قرار دارد، داخل زیارتگاه 4 رواق وجود دارد، در زیر زمین این زیارتگاه سردابی که قبر مطهر امام زاده در آن قرار گرفته است، که وسعت آن 16 متر مربع است و قبر امام زاده با ارتفاع حدود یک متر و طول دو متر و عرض یک متر در وسط سرداب قرار گرفته است. در وسط محوطه امامزاده هم حوض بزرگی قرار دارد که دورتادور آن با گلدان‌های کوچک و زیبایی مزین شده است. با تهیه بلیط هواپیما ارزان چارتری کیش تهران از سامانه آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

بازدید : 0
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 14:45

معرفی برج میلاد تهران (ششمین برج بلند دنیا)

برج میلاد تهران ششمین برج بلند دنیاست که با نام برج تهران هم از آن یاد می شود. آسمان های تهران زیر سلطه یک برج زیبا ونمادی از تهران است که در غرب تهران قرارگرفته و ازتمام جاهای تهران قابل مشاهده است. برج میلاد تهران برجی چندمنظوره است که امروز عنوان ششمین برج بلند دنیاوهفدهمین سازه بلند ومستقل دردنیا را دراختیار دارد. ارتفاع برج میلاد با آنتنی که بالای آن نصب شده به 435متر می رسد ارتفاع این برج در حدود نصف برج خلیفه است جالب است بدانید ارتفاع برج خلیفه به 828 می رسد.

معماری و الگوی برج میلاد بسیار شبیه برج منارادر کوالالامپورمالزی است. بیشترین قطر برج میلاد مربوط به ساختمان راس آن است که در ارتفاع 280متری زمین قرارگرفته و قطر آن 60 متر است این برج نه تنها عملکردهای مخابراتی و تلویزیونی درتهران تقویت کرده بلکه کاربردهای تفریحی، فرهنگی و هنری ،تجاری و خدماتی بسیاری دارد. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما تهران از سایت آس چارتر از تخفیفات زیادی بهره مند شوید. سکوی دید باز، گنبد آسمان، موزه سکه ومشاهیر، فود کورت، رستوران های بسیارخوب سالن همایش... از جمله مکان هایی است که در داخل یا محوطه کناری این برج زیباقرارگرفته. با آس چارترهمراه باشید تا نگاهی دقیق تر به امکانات تفریحی و جذاب برج میلاد بیندازیم.

بازدید : 4
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 9:52

مکان های دیدنی ییلاق سوباتان تالش

ییلاق سوباتان از جاذبه های تفریحی تالش که گردشگران زیادی سالانه به بازدید و تفریح در آن می پردازند، این ییلاق سرسبز و جذاب دارای جاذبه های زیادی نظیر: چشمه باتمان بلاق، غار طبیعی گنج ‌خانه، قنات صلصال، زمین اسب سواری، آبشار ورازان، مناطق هاچا داش، ساری داش، مجمع داش، سیاه چادرهای عشایری، پارک طبیعی و جنگلی آلچالق، دریاچه نئور، آبشار ماهار، روستای ماهار، بازارچه سنتی سوباتان، موزه مردم ‌شناسی عشایری سوباتان، منطقه کاندی کت، گودال ‌های سنگی می باشد که در ادامه با چند مورد از آن ها آشنا خواهید شد.بلیط هواپیما تهران مشهد را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

بازدید : 1
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 11:01

مسجد چوبی دهکده چوبین؛ نخستین مسجد چوبی جهان

مسجد چوبیِ دهکده چوبین که مشهورترین سازه روستای ملامحمد آقازاده است، نخستین مسجد چوبی جهان است. این مسجد در برابر زلزله مقاوم است و تا ۸ ریشتر لرزش را تاب می آورد که نشان از هوش و دانش سازنده آن دارد. اما شگفتی این مسجد باشکوه و دل انگیز تنها به این ختم نمی‌شود؛ مسجد چوبی علی رغم قرار گرفتن در منطقه ‌ای موریانه خیز، در برابر هجوم موریانه ها مقاوم است و امکان نفوذ به آنها را نمی دهد.دراین مقاله آس چارتر با ارائه

بلیط هواپیما چارتری شما را به دهکده ای بی نظیردر نیشابور می برد باماهمراه باشید.

مهندس حمید مجتهدی یکی از دیدنی ها و تفرجگاه های نیشابور، شهر آرامگاه خیام، را در میان روستای محمدآباد آقازاده بنا کرده و به آن هویت تازه ای داد. دهکده ای چوبی که تمام ساختمانهای آن با چب ساخت شده است. دهکده چوبی، نخستین دهکده اکولوژیکی ایران، روستایی با ساختمانهایی مانند مسجد، رستوران، خانه، موزه و کتابخانه چوبی است که تمام جنبه های زندگی را در بر می گیرد. مهندس مجتهدی با درایت و دانش خود، برای مقابله با موریانه ها، مسجد و دیگر خانه ها و بناهای چوبی را با عایقی که خود ساخته بود مقاوم ساخت. مسجد با سه درب ورودی و پنج پنجره پناه عبادت کنندگان و افتخار اهالی روستاست.

بازدید : 1
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 14:31

بهترین فصل بازدید از امامزاده میرمحمدحنیفه بوشهر

بوشهر دارای آب و هوای گرم و خشک می باشد، از این رو تابستان های بسیار گرم و طاقت فرسایی دارد، بهترین فصل برای سفر به بوشهر ماه ‌های‌ آذر، دی‌، بهمن‌ و اسفند می باشد. با تهیه بلیط هواپیما ارزان چارتری مشهد بوشهر در سامانه آس چارتر از مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

آدرس امامزاده میرمحمدحنیفه: بوشهر، جزیره خارک

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 16
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 725
  • بازدید سال : 2622
  • بازدید کلی : 2622
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه